Kalevi Koskela, Kerava 100 lähettiläs

lauantai 19. joulukuuta 2015

Ikivanhan kertausta!

8. marraskuuta 2015

Merkelin on aika mennä?

Konsa Merkel mainosteli;
pakolaiset, kaikki kurjat,
tulkaa tänne Saksanmaalle,
täällä teidän oiva olla,
joku saattoi jo sanoa;
Merkelin on aika mennä!

Konsa Torvi Toimittaja
kysyi rouva Merkeliltä;
onko moite paikallansa,
sopivaa eto kritiikki,
suutahti eto elävä,
- rautakansleri, rajusti:

Jos on meidän pyydettävä,
anna anteeksi minulle,
kun minä hätätilassa
autan vieraita, mamuja,
- tämä ei ole mun maani!

Suuttui siitä Saksan kansa,
lähestulkoon toinen puoli:
Etkä sä mun kanslerini,
- rakkain rautarouvaseni!

19. joulukuuta 2015

Jaakonsaari, toinen Merkel

Tänään helskytti Hesari,
jutusteli Jaakonsaari,
pakolaisista pulisi
kuni taannoin rouva Merkel:

Populistinen porukka
josko kohta on demarit,
solidaarisuus jos poissa,
äSDeePee ei konsaan kohta
- ole lain mun puolueeni!

Suuttui siitä rautakoura,
maahanmuuton vastustaja,
rivakka demarimiesi:
Etkä sä mun mestarini,
- rakkain rautarouvaseni!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti