Kalevi Koskela, Kerava 100 lähettiläs

perjantai 3. lokakuuta 2014

Viher-Ville Niinistöä

Viher-Ville Niinistöä
NYTti taannoin haastatteli,
- välillä vähän vinoili,
irronnut ei herran huuli,
- tosikko oli toveri:

Ydinvoimaa en mä osta
Venäjältä, Ranskanmaalta.

Nuku en mä pakkasessa,
tosi kylmästä perusta.

Sotaa toivo ei Venäjä,
rakas veljemme Venäjä.

Oma auto on pahasta,
jumalaista julkiliike.

Mua ärsytä ei Sauli,
Jennin pullaa mä puraisen
- jälkeen äitini tekemän.

Ruotsin muijista en tiedä,
ulkonäöstä ulise,
Turusta kun oon kotoisin.

Tukkageeliä en käytä,
moni vaikka luulee toisin.

Krapulassa ollen joskus,
varaa siihen on vain harvoin.

Raha ei oo tärkeätä
(sitä kun on mulla kyllin).

Jätä en mä puoluetta,
luovuta sen johtajuutta,
- tässä vaiheessa vasiten.

Paavoa en mä kadehdi,
Arhinbackesta uneksi.

Aleksanteri Isohko
mua liikuta ei laisin
- ei äijän mediataito!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti