Kalevi Koskela, Kerava 100 lähettiläs

sunnuntai 26. lokakuuta 2014

Luomuleidin viime vinkit!

Luomuleidin viime vinkit,
kuolinvuoteelta sanotut:

Minulle enää ei riitä
pelkkä pellon luomuruoka,
paskan päällä kasvatettu!

Heivaan mä nelivetoni,
lyön mä lyttyyn maasturini,
jätän järkijäähyväiset!

Olkoon ainut kulkurini,
kaksipyttyluomuauto,
lainani apostoleilta!

En mä osta turhuuksia
Fairy, Sunlight, Sun, Ecover;
maistuu mulle luomutiski,
vesi, sormet, hieno hiekka!

Sohvan kannan kirppikselle,
keinonahkaisen mä poistan,
uusi on sudennahasta!

Purkkimaitoa en osta,
kaupan tuotteet kaukaa kierrän,
utareesta sen imaisen!

Koskenkorvaan en mä koske,
viinipulloa suvaitse,
korpikuusen siimeksessä
itse keitän pontikkani!

Lääkkeistä ja lääkäreistä
minä laisin en välitä,
hoidan tautini, tilani,
luontoäidin aineksilla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti