Kalevi Koskela, Kerava 100 lähettiläs

tiistai 29. joulukuuta 2020

En mä äänestä ikinä!

Minä mies liki mitätön,

Kalevi Keravalainen,

autoton, mökitön äijä,

- vihreääkin vihreämpi,

liikun pyörällä, junalla

tarve josko on minulla

- paikkaa vaihtaa välttämättä,

kaukaa kierrän mä tupakan,

oluet, väkevät, viinit,

- tuotteet täysin tarpeettomat,

jalan kerran taivaltelin

- Sammatista Uhtualle,

jalkarattaalla ravasin

Kilpisjärven kinkamilta

- Keravalle, siis kotiini;

silti vihreää väkeä,

yksittäistä ehdokasta

- en mä äänestä ikinä,

joku järki on minulla

jäljellä mun aivoissani,

tolkku, kohtuus toiminnassa,

- pelissä poliittisessa,

vertaa Haavisto-tapaus,

silakat, elokapina,

jesuiittaoppi oiva;

asetus, laki rakettu,

- sopii muille, ei minulle!


Niinpä, ykskaks yllättäen,

pienempi paha on vanha,

- toveri, tosi totinen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti