Yksi tyhmähkö kysymys!
Yksi tyhmähkö kysymys:
Miksi ihmeessä, ikinä,
- SETA saa STEA-tukea!
Yksi viisaahko selitys:
Koska tällä tietämällä
kyseessä on, arvatenkin,
- yksi ja sama putiikki!
Lyhenteissä vain on mennyt
- kaksi kirjainta sekaisin!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti