Kalevi Koskela, Kerava 100 lähettiläs

sunnuntai 14. huhtikuuta 2019

Valikoidut vaaliveisut!


Valikoidut vaaliveisut,
viime hetken itkuvirret,
kehut, itsestä etenkin,
poimittuna pyytämättä
- Hesarista, Keskarista!

Vapaavuoren valtakunta,
- maailman napa, Hell Sinski!

Minulla tekoälyä?

Minä tykkään terve järki!

Visa din natur och rösta
kokoomusta, kommareita,
siis ihan kaikkia muita
- paitsi vihreää väkeä!

Parempaan minä en pysty,
- toveri, tule avuksi!

Jokaiselle oikeutta,
- eli siis myös porvareille!

Sinivihreä vihuri,
kelpo keskustan kaveri,
- Helsingin hyväntekijä!

Sinivihreä vihuri,
uusimaalainen toveri,
- kokoomuksen hieno herra!

Anna äänesi minulle,
vältä vaikka voimakeinoin
- reaalisosialismi!

Kuusi kohtaa korjattava,
kaikki kuntoon ja äkisti
- minusta tosin ei siihen!

Minä en puhu, pukahda!

Isä, äänestä minua!

Matalaksi Malmin kenttä,
- jos et äänestä minua!

Nyt on paikka petraamisen,
- vasemmiston valtaan päästä!

Ojaan, aatokset edellä!

Helsingin edun ajuri!

Järki, rakkaus, vapaus!

Kyse on nyt ihmisestä,
asioista arkisista,
- jorinoista joutavista!

Alas Aktiivi-tekoset,
- kikyt kaikki karvoinensa!

Persu-jytky on nyt Rytky!

Hiiteen nyt humaani Suomi!

Kiljukoon nyt kaikkein kaula,
- alas leikattu eläke!

Kenkään lie ei aivan kehno,
- puhumatta nyt minusta!

Kolmas kausi myös minulle!

Dosentti, ei siis desantti!

Pidän myös sinut mukana,
- vaikka kuskina on Antti!

Sama suunta lienee meillä,
- tästä kohti allikkoa!

Kauhakaupalla ituja!

Oho, Eemeli Punainen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti