Kalevi Koskela, Kerava 100 lähettiläs

sunnuntai 16. heinäkuuta 2017

Paavo ei periksi anna!

Paavo ei periksi anna,
Väyrynen vähästä väisty,
sillä näin sanaili miesi,
Suomen kansalla kalatti:

Kolmasti olin likellä
neljäs kerta tuo totuuden,
puolet parhaimmat minusta;
sisun, ällin, sinnikkyyden
peräänantamattomuuden!

Tällä kertaa en häviä;
kumoon kaadan Sauli Suuren,
- jos nyt pääsee ehdokkaaksi,!

Asetettu akkasakki
Niilo”, Pekka, Merja, Matti
paperia on minulle,
eikä sossusuosikeista,
kukaan ”kelpo” kolmikosta
Maarit, Sirpa, taikka Tuula
- tasolleni konsaan yllä!

Juhli siis jo armas Suomi
Paavo Väyrystä minua,
voittajaa todennäköistä,
- satavarmaa sankaria,
jos vain pääsen ehdokkaaksi,
kortteja saan riittävästi,
mitä yhtään en epäile,
kun olen mä tunnetusti,
vaatimaton vanhastansa,
- mies ihan ”mukiinmenevä”!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti