Kalevi Koskela, Kerava 100 lähettiläs

lauantai 29. syyskuuta 2012

Kokoomuksen vaaliveisu

Tunnusta tosiasiat,
kokoomuksen kainalossa
mensalaisena menesty!

Älä taakse tuijottele,
päätä pensaaseen pimitä,
lymyele lailla strutsin!

Älä vanhoista välitä,
ällös äimänä ähise,
muistele mua pahalla,
minä vaikka mielin kielin,
rahat Kreikalle repäisin,
pulittelin pussistasi,
eurot annoin Espanjalle,
imaisin Italialle.

Älä menneitä manaile,
minä vaikka vasta äsken,
muita maita syötin, juotin,
sinua pahoin pitelin,
kovin kourin koitteleitsin.

Nyt on kaikki täysin toisin,
vaalin alla vallan toisin,
- valehtele en mä laisin:
Varat annan vanhuksille,
lapioitsen lapsosille,
sysäelen syrjityille,
työssä käyville tytöille,
ahkerille aikuisille.

Avulla nyt uskon, toivon
pelastan minä peräti
hyvinvointiyhteiskunnan,
koko kunnon konkkaronkan,
- sukukunnan suomalaisen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti